Venzer. Obsługiwane przez usługę Blogger.
RSS

Liberty Reserve - Zamknięte Przez Policję





Od 29 maja serwis zaobserwowaliśmy nieprawidłowe działanie serwisu Libery Reserve. Strona działała bardzo wolno lub w ogóle nie można było się na nią dostać. Był to pierwszy znak, że z Liberty Reserve zaczyna dziać się coś złego jednak brak jakichkolwiek informacji nasuwał proste rozwiązania jak np. chwilowe problemy z hostingiem lub siecią.

Jednak Po kilku dniach potwierdził się najgorszy scenariusz. Właściciel firmy Liberty Reserve Arthur Budovsky Belanchuk, został aresztowany jak ujawniła hiszpańska i amerykańska agencja policyjna.
Lista postawionych mu zarzutów sprowadza się w szczególności do oszustw podatkowych.
Klienci LR z całego świata martwią się o swoje pieniądze które przechowują na procesorze płatniczym. Ja również mam zgromadzone kilkadziesiąt dolarów w specjalnej walucie, którą oferuje Liberty Reserve i postanowiłem skontaktować się na własną rękę z działem pomocy.
Zostałem poinformowany, że działalność została zawieszona, ale nie zamknięta na bliżej nieokreślony czas.

Wnioski nasuwają się same, iż szanse na odzyskanie pieniędzy są nikłe wręcz zerowe.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentarze:

Prześlij komentarz